ژل لاغری 3 روزه

تبلیغات در سایت ما

hes zibaei

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 3
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 1
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 4
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 628
  • بازدید کلی : 15624
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.15.143.181
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    hes zibaei
    براي اينكه گونه هاي زيبايي داشته باشيد، با مهرباني صحبت كنيد._____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ براي اينكه چشمان دوست داشتني داشته باشيد، خوبيهاي مردم را بكاويد. براي اينكه بدن متناسبي داشته باشيد، غذاي خود را با افراد نيازمند تقسيم كنيد. براي اينكه موهاي زيبايي داشته باشيد اجازه دهيد، كودكي روزي يك بار انگشتانش را ميان موهاي شما بازي دهد. براي اينكه هيچگاه تنها نباشيد با دانش حركت كنيد.
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 11
    بازدید دیروز : 1
    بازدید هفته : 31
    بازدید ماه : 30
    بازدید کل : 15624
    تعداد مطالب : 17
    تعداد نظرات : 3
    تعداد آنلاین : 1



    ژل لاغری 3 روزه

    ژل لاغری  3 روزه

     

     

    دوستان عزیز من خودم خیلی به این چیزا اعتقاد ندارم

     اما وقتی نظرات دوستای عزیز

    بعد مصرف این  زل لاغری رو خوندم گفتم براتون بذارم

    شاید بدردتون خورد

      که در زیر مشاهده میکنید

     

    تبادل نظر این کالا

     

    محمد نصیری

    خیلی ممنون از شما فکر نمی کردم واقعیت داشته باشه ولی خیلی خوب بود ببخشید اگه راجع به شما فکر بد کردم

     

    راحله امید فر

    شما زدید ژل 3 روزه ولی تا وزن من کم بشه 28 روز زمان برد

     

    مرضیه رها

    ممنون کرم خوبیه ولی یه خورده موقع زدن احساس سوزش داشتم

     

    فاطمه حیدری-بندر عباس

    با سلام خدمت شما مدیریت محترم سایت.من الان 2 هفته است که دارم استفاده می کنم و حدود 4 کیلو کم کردم آیا با خرید ژل دوم هم همین مقدار کم میشه؟

     

    امین روزبهانی

    من دو تا ژل خریدم یکی واسه خودم و یکی واسه خانومم خانومم حدود 5 کیلو کم کرده ولی من 2 کیلو بیشتر کم نکردم

     

    لیلا مرادی

    سلام من با ژل اولی 4 کیلو کم کردم ولی با دومی فقط 2 کیلو کم شده علتش جیه؟؟؟

     

    مژگان حیدر خانی

    خواستم فقط تشکر کنم از شما. من 4 تا از این محصول شما خرید کردم و 9 کیلو کم شدم.واقعا ممنونم چون چاقی پهلو هام خیلی منو اذیت می کرد.خیلی سایتتون خوبه.خیلی خیلی ممنون

     

    ژل لاغری

    باسلام میخواستم بپرسم که هنگام استفاده از این ژل رژیم و ورزش هم نیاز هست؟ چه مدت طول میکشه به نتیجه برسیم؟ سلام دوست عزیز --خیر در هنگام استفاده از این محصول به هیچ ورزش یا رژیمی نیاز نیست-ورزش و رژیم تاثیر این محصول را افزایش می دهند ولی در نهایت این محصول بدون ورزش کاهش وزن را انجام می دهد

     

    سلام

    میشه بفر مائید این ژل برای چند روز در ناحیه شکم و ران قابل استفاده هست و من از بندرعباس تماس می گیرم اگه امکان مواردی که استفاده کرده اند و نتیجه گرفته اند رو معرفی بفرمائید جواب مدیر:سلام خدمت شما-این محصول برای استفاده در طول 2 هفته است و در این مدت اثر بخشی خود را نشان می دهد

     

    ملیکا همت نزاد

    سلام خوبین؟؟؟؟؟ شما گفتین 4 تا 6 کیلو کم میشه که..چرا من فقط 3 کیلو کم کردم؟؟؟

     

    مهسا نوروزی-پاسداران

    سلام آقای رحیمی-من تا حالا از شما 14 تا ژل خریدم - شما نمی خواین یه اشانتیون واسه من درنظر بگیرین که این همه دارم مشتری براتون میارم؟؟؟

     

    سمانه

    با سلام ژل 3 روزه را سفارش دادم آیا شکم هایی را هم که بسیار بزرگ هستند کوچک می کند و نحوه استفاده از این ژل به چه صورتی می باشد؟ آیا حتما باید بعد از حمام استفاده شود؟ جواب:هر بسته از این محصول 1 تا 3 سایز از دور شکم را کاهش می دهد روزانه 2 بار یکبار صبح و بکبار شب قبل از خواب باید استفاده شود به مدت 2 هفته و حتما باید صبح قبل از استفاده حمام کنید

     

    سارا شمقدری

    سلام من 2تا ازین محصول شما خریدم دفعه اول با عصاره چای سبز بود و خیلی خوب روی من جواب داد این سری برای من عصاره فلفل اومده آیا این هم مثل همونه ؟

     

    نسرین شیرینی

    سلام آقای رحیمی من از مشتری هاتون هستم فقط خواستم ازتون تشکر کنم خیلی محصولتون عالی بود من شمارتونو به خواهرم هم دادم امروز یا فردا زنگ میزنه

     

    help

    سلام من قبلا از اینترنت یک ژل لاغری خریدم اما اصلا تاثیر نداشت اگر خرید کردم و تاثیر نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟چیکار کنم؟؟؟ سلام دوست عزیز...در اینترنت بیشتر از 75 مدل ژل لاغری تبلیغ و معرفی شده ولی ما فقط در رابطه با محصول خودمان اطمینان کامل داریم و در مورد مدل های مشابه و بعضا تقلبی نظری نمی دهیم

     

    من امروز این محصول را خریداری کردم.چگونه باید استفاده کنم؟؟

    سلام خدمت شما مشتری عزیز این محصول را باید در طول 2 هفته استفاده کنید .روزی 2 مرتبه صبح و شب و قبل از استفاده حمام کنید تا ناحیه مربوطه تمیز باشد.پس از استفاده نیازی به شستشو نیست.

     

    طاهره محمدیان

    من فقط مشکل سایز دارم و وزن اضافه ندارم میتونه تاثیر گذار باشه؟

     

     

    مهدی ریشهری

    سلام قربان من یه سری از ژل شما استفاده کرده البته با عصاره فلفل بود ولی سوزش آنچنانی نداشتم فقط 2 کیلو هم کم کردم.آیا این مقدار خوبه یا اینکه یا باید بیشتر کم کنه؟

     

    میزان مصرف در هر بار استفاده

    سلام من این محصول رو اینترنتی خرید کردم که البته هنوز بدستم نرسیدهو سوالم اینه که مقدار مصرف در هر بار استفاده چقدر باید باشه؟(جواب) سلام دوست عزیز مقدار مصرف در هر بار استفاده به اندازه یک ینده انگشت میباشد طوری که محصول در طول 2 هفته به اتمام برسد ممنون

     

    مهسا کرامتی

    سلام خدمت آقای رحیمی گل من فردا شب عروسیمه لباس عروسم کاملا اندازم شده گفتم با این پیام حداقل تشکر رو از شما انجام بدم ایشالا بعد از مراسم باهاتون تماس میگیریم و اساسی براتون تبلیغ می کنم

    ربابه گودرزی

    سلام حضور مدیریت محترم با سپاس فراوان از شما بابت فروش محصول فوق العادتون شاید بیشتر از 8 مورد محصول برای لاغری اشتفاده کردم ولی هیچ کدوم نتیجه این ژل را نداشتند امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت مجموعه شما باشم

     

    این ژل به طور معجزه آسایی چربیهای ذخیره شده در پوست را کاهش می دهد و موجب افزایش سوخت و ساز چربی و در نتیجه لاغر شدن می گردد .
    این ژل در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربیها را می سوزاند ، مایعات و مواد زاید بدن را خشک می کند و به پوست استحکام می بخشد و پوستهای شل شده را جمع و سفت می نماید .

    استفاده از این ژل خصوصا در ماههای اول مراقبت ضد سلولیت توصیه می شود .
    کسانی که از افتادگی شکم و شل شدن و ترک خوردن پوست شکم و ران خود رنج می برند هم می توانند با این ماده به نتیجه دلخواه برسند.
    همچنین این ژل با از بین بردن لایه رویی  و مرده پوست باعث تمیزش و شفافی و برطرف نمودن چین و چروک پوست نیز می گردد.
    همین حالا این محصول را خریداری کنید و پس از دریافت محصول وجه آن را پرداخت نمایید
     
    بسیاری از رژیم‌های غذایی وجود دارند که کمک می‌کنند شما خیلی سریع وزن کم کنید، اما عواقب این گونه رژیم‌ها در دراز مدت بسیار ناراحت کننده است. طرح از دست دادن وزن باید به گونه‌ای باشد که شما هرگز احساس بی‌حوصلگی و خستگی نداشته باشید و انگیزه شما را در کاهش وزن بیشتر کند.
    مصرف این ژل لاغری می تواند شما را به سایز و وزن دلخواه برساند و همچنین عوارضی که رژیم های غیر اصولی دارد را برای شما به همراه نخواهد داشت...

     

    **برای پرداخت وجه محصول در زمان تحویل روی عکس زیر کلیک کرده و فرم سفارش را پر کنید**

    زمان ارسال 4 تا 7 روز کاری است

    **برای پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی(ارسال فوری و 2 روزه) روی گزینه ثبت سفارش در انتها و ایتدای صفحه کایک کنید.

                        

     
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    توجه توجه:مشتریان محترمی که می خواهند بسته خود را سریعتر و در کمتر از 2 روز دریافت کنند از روش پرداخت آنلاین استفاده نمایند و در غیر این صورت معمولا زمان ارسال به شهرستان 4 تا 7 روز می باشد.
     

     

     



    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان hes zibaei و آدرس royaezibaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عرفان - سلاممممممممممم وبت فوق العاده هست - 1394/4/22
    امیر - سلام ، رسول خدا صلى الله عليه و آله فرمودند: نگاه محبت آميز فرزند به پدر و مادرش عبادت است.
    به من هم سر بزنید ، در پناه خدا - 1394/4/22
    bahar - وبت مهشره.ممممررررسسییی گلم.لینکت کردم.
    mamnoon golam - 1394/4/21
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به hes zibaei امتیاز دهید